Een loyaal bedrijf voor de loyale klant: HotelSpecials organiseert wederom HotelWeek

Haarlem, Nederland - 21 November 2017

Haarlem, 21 november 2017 – Na WellnessWeek als variatie op de reguliere HotelWeek gaat HotelSpecials weer terug naar het oude vertrouwde: WinterWeek. Van 21 tot en met 27 november 2017 is het bij HotelSpecials weer mogelijk om vanaf €50,- een 4- of 5-sterrenhotel te boeken.

Op 21 november 2017 worden de digitale deuren van de boekingssite weer geopend voor de succesvolle hotelactie. Tot en met 27 november 2017 kunnen 4- en 5-sterrenhotels geboekt worden vanaf €50,- per kamer per nacht. De hotelbranche kent hevige concurrentie, maar daar deinst HotelSpecials niet voor terug. “We zijn er trots op dat we ook dit jaar weer een gespreid aanbod kunnen geven voor zo’n mooie prijs”, zegt accountmanager Wan-Loy Lauw. Het is ook mogelijk om een VIP Upgrade te boeken, waarbij een upgrade naar een luxere kamer is inbegrepen.

HotelWeek heeft de laatste jaren diverse vormen aangenomen, waaronder een ZomerWeek en een WellnessWeek. Deze editie keert HotelWeek terug naar de klassieke editie, namelijk WinterWeek. In 2008 was de eerste editie waarmee HotelSpecials het begrip ‘HotelWeek’ op de kaart zette. “Veel van onze klanten blijven loyaal aan HotelSpecials. Het is dus niet meer dan logisch dat wij ook loyaal aan hen blijven door HotelWeek te blijven organiseren”, zegt CEO Remco Hofstede. Ieder jaar worden extra servers klaargezet voor HotelWeek, omdat er bij de start nog altijd een hoge piek plaatsvindt wegens de populariteit van het evenement. Duizenden nieuwsbriefleden wachten de aftrap van HotelWeek af.

Er kunnen boekingen geplaatst worden met een aankomstdatum tot 31 maart 2018. Voor hoteliers is HotelWeek de perfecte mogelijkheid om in te spelen op het laagseizoen, waarin de vraag lager is. Voor hotelgasten is het juist de ideale gelegenheid om in de duurdere wintermaanden toch voordelig ertussenuit te gaan. Het aanbod is verspreid over Nederland, België en Duitsland. Grote steden doen mee, zoals Amsterdam, Gent en Düsseldorf, maar het aanbod bevindt zich ook in kleinere bestemmingen, mooie natuurgebieden en aan de kust.

Over HotelSpecials

HotelSpecials is opgericht in 2002 en is onderdeel van BookerZzz. Het bedrijf heeft de volgende labels: HotelSpecials.nl, HotelSpecials.be, HotelSpecials.de, HotelSpecials.at en HotelSpecials.se. Het boekingsbedrijf werkt nauw samen met vele hotels in de Benelux, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk en Scandinavië en het aantal partners groeit iedere dag. Het succes van HotelSpecials zie je terug in de naam. HotelSpecials biedt met hun unieke specials altijd iets extra’s aan, van een gratis ontbijt of diner tot een gratis nacht.

EINDE PERSBERICHT

Noot voor de redactie – niet bestemd voor publicatie

Voor meer informatie over dit persbericht kunt u contact opnemen met Anne-Lotte Hartog, contactpersoon van HotelSpecials. Tel.:  023 3024 631 /e-mail: a.hartog@hotelspecials.nl

NL – Haarlem (HQ) Contact