HotelAanbiedingen.nl stopt na 10 jaar

Haarlem, Netherlands - 24 februari 2016

Haarlem, 23 februari 2016 – Na 10 jaar succesvol te hebben geopereerd in de reisbranche, stopt per 1 maart 2016 het merk HotelAanbiedingen.nl. Door te stoppen met het Nederlandse HotelAanbiedingen.nl kan BookerZzz B.V. haar internationale karakter verder ontwikkelen. Bezoekers van HotelAanbiedingen.nl kunnen per 1 maart 2016 hun buitenkansjes vinden op HotelSpecials.nl.

De wijzigingen maken deel uit van een breder plan om de organisatie door te ontwikkelen op internationaal niveau. Hierbij komen alle hoteldeals onder de zes internationale labels van HotelSpecials te vallen, waaronder België en Duitsland. De keuze voor het onderhouden van één hotelmerk heeft daarnaast te maken met de efficiëntieslag die BookerZzz B.V. op haar platform aan het doorvoeren is.

“Onze forecast liet zien dat het aandeel HotelAanbiedingen binnen BookerZzz B.V. onder druk komt te staan. Dit door een afnemende interesse vanuit de consument in daily deals en de verwachte prijsdruk op het €60,- aanbod in grote steden. Ondanks nu nog winstgevend, is er daarom voor gekozen dit jaar de focus volledig op de rebranding en internationalisering van Hotel- en Bungalowspecials te leggen.”, aldus Xander Snijders (Business Unit Manager Benelux BookerZzz B.V.)

“Even weg, zo geregeld”, het motto van HotelAanbiedingen.nl zal ook voor de gemaakte boekingen blijven bestaan. Het volledige hotelaanbod van HotelAanbiedingen.nl, inclusief de sterk geprijsde DagAanbiedingen, zullen per 1 maart 2016 terug te vinden zijn op HotelSpecials.nl.

NL – Haarlem (HQ) Contact
  • NL – Haarlem (HQ) Kennemerplein 16