HotelSpecials lanceert Oostenrijks label na succes HotelSpecials.de

Haarlem, Netherlands - 10 march 2016

Haarlem, 8 maart 2016 – Los geht’s! Na een succesvolle start van HotelSpecials.de 2 jaar geleden, betreedt HotelSpecials nu de Oostenrijkse markt voor het perfecte hotelverblijf. Daarmee is Oostenrijk het 7e land waarmee HotelSpecials actief is. Vandaag heeft HotelSpecials het label gelanceerd en zal het verder bouwen aan de internationale groei.

De keuze voor het lanceren van HotelSpecials.at is onderdeel van het internationale karakter dat BookerZzz aan het ontwikkelen is. Tevens is te zien dat de Oostenrijkse vakantieganger het Duitse label van HotelSpecials al bezoekt en een verblijf boekt. Een logische stap dus om deze markt te benaderen. Enkele maanden geleden is BookerZzz hier al mee begonnen door het Oostenrijks label FeriendorfSpecials.at te lanceren.

“De uitbreiding naar Oostenrijk is een logische vervolgstap. We borduren voort op onze groeistrategie in de internationale markt. Tevens hebben wij de Oostenrijkse hotels al in het aanbod”, aldus Remco Hofstede, CEO van BookerZzz.

Het centrale platform van de Nederlandse website zal gebruikt worden voor HotelSpecials.at, maar het bedrijf opereert vanuit Haarlem met een Duitstalig native sales en marketing team.

BookerZzz heeft plannen om verder uit te breiden op de internationale markt. Welk land dit zal gaan worden, is nog niet besloten. De mogelijkheden voor deze uitbreiding worden nog onderzocht.

NL – Haarlem (HQ) Contact
  • NL – Haarlem (HQ) Kennemerplein 16