Overnachten en feesten voor 3FM Serious Request

Haarlem, Netherlands - 28 november 2015

Haarlem – 28 november 2014 – Van 18 tot en met 24 december staat 3FM Serious Request met het Glazen Huis op de Grote Markt in Haarlem. Boekingssite HotelSpecials zet zich samen met Patronaat en Van der Valk Hotel Haarlem in om dit goede doel te steunen. Op de website van HotelSpecials wordt de zogeheten ‘’Serious Request Special’’ aangeboden. Met deze Special kan er gefeest en geslapen worden in Haarlem voor het goede doel. De Serious Request Special bestaat uit een overnachting inclusief ontbijt in Van der Valk Hotel Haarlem en 2 tickets voor Patronaat in de periode van 18 t/m 24 december. Per boeking van deze Special zal er € 70 of meer naar Serious Request gaan.

Op HotelSpecials.nl worden er 2 soorten Serious Request Specials aangeboden, eentje met kaarten voor Patronaat en een Special zonder kaarten voor Patronaat. Per boeking doneert HotelSpecials € 50 aan Serious Request. Van der Valk Hotel Haarlem schenkt de kosten van het ontbijt ter waarde van € 20 en ook de opbrengst van de kaarten van Patronaat worden overgemaakt naar Serious Request. Bij de Special zonder kaarten, zal er € 70 worden gedoneerd per boeking. Bij de Serious Request Special met kaartjes voor Patronaat zal er maar liefst een bedrag van € 116 per boeking worden overgemaakt.

“3FM Serious Request doet wat extra voor de medemens. Als HotelSpecials willen ook wij steeds net wat meer leveren voor onze klanten. Doordat we ook ons hoofdkantoor in Haarlem hebben, was middels de Serious Request Special de link dus snel gelegd. We rekenen geen commissie noch servicekosten en doneren samen met Van der Valk Hotel Haarlem per boeking € 70. Tegelijkertijd bieden wij onze gasten een extraatje, waaronder een ontbijt en kaarten voor Patronaat.”, aldus Dennis Van Allemeersch, algemeen directeur van HotelSpecials.

Over HotelSpecials.nl
HotelSpecials.nl is opgericht in 2002 en onderdeel van Hotel Booker B.V., evenals HotelSpecials.be, HotelSpecials.de, HotelSpecials.no, HotelSpecials.dk, HotelSpecials.se en HotelAanbiedingen.nl. HotelSpecials.nl werkt nauw samen met ruim 4000 hotels in de Benelux, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk en Scandinavië. Dit aantal groeit dagelijks. De missie is om onze klanten er vaker tussenuit te laten gaan met meer waar voor hun geld.