Hilton The Hague wint voor de 3e keer de publieksprijs ‘Beste hotel van Nederland’

Haarlem, The Netherlands - 12 february 2016

Haarlem, 12 februari 2016 – Voor de derde keer is Hilton The Hague uitgeroepen tot ‘Het beste hotel van Nederland’ door gasten van HotelSpecials. Naast het winnen van deze prestigieuze Award heeft Hilton The Hague de Award voor ‘Het beste hotel in Den Haag’ en ‘Het beste hotel van Zuid-Holland’ in de wacht gesleept. Jaarlijks worden de Awards van HotelSpecials uitgereikt aan de beste hotels van Nederland, België en Duitsland.

Ligging en luxe slepen winst binnen

Hilton The Hague heeft de winst van de drie Awards vooral te danken aan de ligging in hartje Den Haag en de luxe faciliteiten. Zo vertelt één van de gasten: ‘De ligging van het Hilton is erg goed. Wij hebben alles lopend gedaan. Het personeel was vriendelijk en de kamer is ontzettend luxe en verzorgd. Over het algemeen hebben wij een hele goede ervaring gehad en was alles naar wens’. Hilton The Hague heeft over alle reviews van de bezoekers een gemiddelde van een 9.1 behaald.

Beste hotel van België

In België is Grand Hotel Casselbergh Brugge met een 9.0 ‘Het beste hotel van België’. Dit luxe en charmante hotel wordt door gasten gewaardeerd door de centrale ligging en dat alle zaken tot in de detail geregeld zijn. Zo vertelt een gast: “Perfect gelegen hotel! Supervriendelijk personeel en alles is tot op de details in orde. Ontbijt is overheerlijk en zeer uitgebreid. Wij zijn fan!”.

Nieuwkomers vallen in de prijzen

Het Duitse Hotel Roeb wint als nieuwkomer met een 8.9 de Award voor ‘Het beste hotel in de Eifel’. De prijs-kwaliteit verhouding en het gastvrije personeel hebben bijgedragen aan het winnen van deze Award. De Award ‘Beste 4-sterrenhotel in Rotterdam’ is gewonnen door Worldhotel Wings Rotterdam The Hague. Dit nieuwe hotel in het assortiment van HotelSpecials wordt voornamelijk geroemd om de luxe uitstraling en het zeer goede ontbijt. Worldhotel Wings Rotterdam The Hague heeft over alle reviews een gemiddelde van een 8.8.

Een publieksprijs voor 100%

HotelSpecials heeft voor de 7e editie de winnaars bekend gemaakt in 17 verschillende categorieën. De Awards worden door gasten gekozen die een verblijf via HotelSpecials hebben geboekt. De gast bepaalt dus wie er wint, waardoor de HotelSpecials Awards voor 100% worden gekozen door het publiek.
Kijk voor meer informatie en alle Award winnaars op: http://www.hotelspecials.nl/hotelawards.html